بلوچستان

فرهنگی هنری سیاسی اجتماعی

بلوچستان

فرهنگی هنری سیاسی اجتماعی

تکواندوکاران سیستان و بلوچستان خوش درخشیدند

 
تکواندوکاران سیستان و بلوچستان خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: تکواندوکاران این استان تاکنون در رقابت‌های بین‌الملل هند خوش درخشیده‌اند.

محمدامین نامجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تا کنون تکواندوکاران سیستان و بلوچستان نماینده ایران توانستند 3 نشان در اوزان اول، سوم و هشتم را از آن خود کنند.
وی افزود: رضا رحیم‌زاده در وزن اول به مدال نقره دست یافت، حامد کناری‌وند در وزن هشتم با هفت برد نشان طلا را کسب کرد و فرهاد پولادی نماینده ایران در وزن سوم با صعود به مرحله نیمه نهایی گردن آویز برنز خود را مسجل کرده است.

رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان بیان کرد: نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها با شش تکواندو‌کار سیستانی و بلوچ در اوزان اول تا ششم و دو تکواندو کار تهران در اوزان هفتم و هشتم حضور دارد.
وی افزود: تکواندوکاران سیستان و بلوچستان به سبب درخشش چند سال گذشته در رقابت‌های مختلف، از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار شدند.
نامجو گفت: این جایگاه سبب شد تا فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصمیم بگیرد تا تیم سیستان و بلوچستان را با عنوان نماینده ایران به رقابت‌های هندوستان اعزام کند.
رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان بیان کرد: رقابت‌های هندوستان از 31 شهریور آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.
به گزارش فارس، تیم تکواندو سیستان و بلوچستان پیش از این نیز در چند تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده بود که آخرین حضور آن به تورنمنت بین‌المللی دو سال پیش منچستر انگلیس برمی‌گردد.

توهین به یک مسجد در انگلیس بوسیله خوک

شیعه آنلاین: در ادامه توهین به مقدسات اسلامی در دنیای غرب گروهی از افراطیون نژادپرست انگلیسی در اقدامی شنیع اقدام به قرار دادن سر بریده یک خوک در یکی از مساجد مسلمانان در شهر کمبریج کرده و بار دیگر مقدسات مسلمانان را زیر پا گذاشتند.

در حالی که پلیس کمبریج احتمال می دهد این اقدام از سوی افراطیون نژادپرست در کمبریج صورت گرفته باشد، رهبران مسلمانان کمبریج در واکنش به این اقدام زشت، طی صدور بیانیه ای حرکت شنیع نژادپرستان انگلیسی را محکوم کردند.

حمله به مقدسات مسلمانان در انگلیس در سال های اخیر و به خصوص بعد از وقایع 11 سپتامبر 2001 در آمریکا افزایش چشمگیری پیدا کرده است.