بلوچستان

فرهنگی هنری سیاسی اجتماعی

بلوچستان

فرهنگی هنری سیاسی اجتماعی

خیران ایرانشهری 80 میلیون ریال برای اطعام ایتام اهدا کردند

'مراد میرآبادی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مشارکت خیران بیش از 200 نفر از ایتام، فقرا و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایرانشهر در سفره های افطاری اطعام شدند.
وی گفت: همچنین در طول این مدت 200 سبد کالا به ارزش 80 میلیون ریال با هماهنگی و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران در بین خانواده های بی سرپرست و ایتام توزیع شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر اظهار داشت: مردم نوع دوست این شهرستان امسال به صورت نقدی 35 میلیون ریال به مردم مسلمان قحطی زده سومالی کمک کردند.
وی افزود: 10 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان ایرانشهر کار جمع آوری کمک های مردم خیر برای قحطی زدگان سومالی را بر عهده دارند.

نظرات 4 + ارسال نظر
ستار ایتک یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.sarbazeytk.blogfa.com

سلام علیکم امیر جان خوبی عزیزم
امدم یه سلامی عرض کنم موفق باشی

منم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://sarbazonline.ir

از پس ان کوه بلند
در مطلع طلوع درفش گیتی نواز
در کنار پنجره ای رو به افق
می جویمت
می پایمت
و تو چه با شکوه
در اوج آسمان می رقصی
گرمای وجودت
به نور نگاهم
گرهی زد
تا در آغوش تو آرام گیرم
در دل انگیز صبحی
و این سلسه می جنبد و میگذرد

سرباز ایتک جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://sarbazeytk.blogfa.com


با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیز مهربان
شما را دعوت می کنم با یه وب جدید هر هفته بروز میشه
وقت کردی سر بزن خوشحال میشم انشالله جمعه خوبی داشته باشی
و یه حکایت هم تقدیم به شما عزیز امدی وب سر باز ایتک لینکش تو وب است

باران خوبی باریده بود و مردم دهکده شیوانا به شکرانه نعمت باران و حاصلخیزی مزارع عصر یک روز آفتابی در دشت مقابل مدرسه شیوانا جمع شدند و به شادی پرداختند . تعدادی از شاگردان مدرسه شیوانا هم در کنار او به مردم پراکنده در دشت خیره شده بودند .
در گوشه‌ ای دو زوج جوان کنار درختی نشسته بودند و آهسته با یکدیگر صحبت می‌ کردند . آنقدر آهسته که فقط خودشان دوتایی صدای خود را می‌ شنیدند . در گوشه ‌ای دیگر دو زوج پیر رو به ‌روی هم نشسته بودند و در سکوت به هم خیره شده و مشغول نوشیدن چای بودند . در دور دست نیز زن و شوهری میانسال با صدای بلند با یکدیگر گفت‌ و گو می کردند و حتی بعضی اوقات صدای شان آن قدر بلند و لحن صحبت شان به حدی ناپسند بود که موجب آزار اطرافیان می ‌شد .

یکی از شاگردان از شیوانا پرسید : ” آن دو نفر چرا با وجودی که فاصله بین شان کم است سر هم داد می‌ زنند ؟ ”
شیوانا پاسخ داد : ” وقتی دل ‌های آدم ‌ها از یکدیگر دور می ‌شود آن ها برای این که حرف خود را به دیگری ثابت کنند مجبورند عصبانی شوند و سر هم داد بزنند . هر چه دل‌ ها از هم دور تر باشد و روابط بین انسان ‌ها سرد تر باشد میزان داد و فریاد آن ها روی سر هم بیش تر و بلند تر است . وقتی دل ‌ها نزدیک هم باشد فقط با یک پچ ‌پچ آهسته هم می‌ توان هزاران جمله ناگفته را بیان کرد . درست مانند آن زوج جوان که کنار درخت با هم نجوا می‌ کنند . اما وقتی دل ‌ها با یکدیگر یکی می‌ شود و هر دو نفر سمت نگاه شان یکی می ‌شود ، همین که به هم نگاه کنند یک دنیا جمله و عبارت محبت ‌آمیز رد و بدل می ‌شود و هیچ ‌کس هم خبردار نمی ‌شود . درست مثل آن دو زوج پیر که در سکوت از کنار هم بودن لذت می ‌برند . هر وقت دیدید دو نفر سر هم داد می‌ زنند بدانید که دل ‌هایشان از هم دور شده است و بین خودشان فاصله زیادی می ‌بینند که مجبور شده ‌اند به داد و فریاد متوسل شوند

عبدالستار ملک ریسییsarbazeytk.blogfa.com

رها چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://fara11.blogfa.com

سلام اومدم به وبلاگم دعوتتون کنم
منتظر حضور گرمتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد